Cinderbloom

2011-04-08
21:32:03

Suget suger...

 

Är så himla sugen på en cigarett just nu, fast det är nog mest bara för att jag vet att jag inte får röka, fast det får man väl aldrig?

Fick bekräftat idag att min farmor dog i bröstcancer och att det är en ärftlig form av bröstcancer, och eftersom jag äter p-piller och röker så är det ju en ganska stor risk att jag får bröstcancer själv. Så därför tänkte jag sluta röka, bra va?

Jag började röka sådär ungefär varje dag när jag var tolv, när jag började  sjuan. Första gången jag testade röka måste ha varit när jag var runt tio tror jag. Ingen i min familj röker heller, och vi är en ganska så stor familj, men nästan alla mina kompisar röker... >.<

Jag var rökfri ett långt tag då när jag bara hängde med Neo, han tycker inte om när jag röker. Men sen när jag började umgås med vänner igen så började jag röka igen, men det är ju som en vana. Sitta och snacka med någon kompis under en cigarett... Aja, onödigt är det i alla fall.

 

Helt och hållet kommer jag nog ändå inte sluta, kommer nog feströka osv men det tycker jag är helt okej.

 

 

Hejja på mig! ;D

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: