Cinderbloom

2011-04-09
17:35:09

Skolfunderingar
Sitter hos Neo och tittade just på Vampire Diaries, men det tog slut... Har käkat varma mackor, mums!
Vi råkade somna båda två för ett tag sen, hehe, man blir ju trött av soljus och vi har varit ute hela morgonen typ.
Blev faktiskt sugen på att fara hem idag, skumt. Vill ju vara här också men... sims är hemma, haha... xD

Känner mig stressad över skolan, alla kurser som man ska välja osv. Har ingen aning om vilka kurser jag ska ta, skulle vara så mycket lättare ifall någon bara valde dem åt mig för just nu känns det som om jag inte ens bryr mig om vad jag läser, bara jag får en utbildning. Sen började jag tänka på det där med balen, det är visserligen först om två år men ändå. Vem ska man gå den med då? Stress.... oro.. blä! Egentligen vet jag inte ens ifall jag vill gå balen, alla andra i min familj har ju gått så det känns som ett måste. Visst kan jag skippa gå den, men jag tror morsan skulle bli så glad ifall hon skulle ha ett barn som går balen en sista gång :)
Sen är det ju det där med balklänning... fast jag har ju fem stycken begangnade att välja på ifall jag inte vill lägga ner pengar på en ;D

 

Nog skulle det vara härligt att få känna sig sådär vackert sagolik för en dag.... ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: