Cinderbloom

2011-04-25
12:00:12

Seg morgon
Vaknade för några timmar sen, började dagen med att äta några kex med mögelost och spela sims, yey! Känner mig som en av världens mest deprimerade personer som bara ligger hemma och grillar marshmellows i stearinljus, äter mackor i sängen och glor på desperate housewifes på sin mac.... (hehe...) Alla har ju vi våra äckligt lata dagar.

Idag ska jag i alla fall på dejt!!!!!!!!!! :D



Min älskade Neo och jag tänkte gå på bio och se Water for Elephants, med Reese Witherspoon och Robert Pattinson, hoppas att den är bra.
Före det kanske vi går och äter middag någonstans på någon fin resturang?

Jag ska snart gå och basta, raka benen, tvätta håret med de bästa shampoon jag hittar sen ska jag noppa ögonbrynen (de är helt hemska), sminka mig fint, ta på mig fina kläder, locka håret, lite rött läppstift och till sist ett litet sprut av min mest förförande parfym!
Låter ju som en riktig tonåringtjejs dröm, haha :D
Vi firar egentligen inte heller något speciellt, vi blev bara sugna på att ha en dejt, det var så länge sen vi var på bio osv.

Men usch vad jobbigt det kommer att bli att hitta kläder för kvällen! Hjälp!



Mitt rum kommer att se ut som ett rent helvete efter att jag rivit ut och testat vart enda plagg.... >.<

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: