Cinderbloom

2011-04-03
21:09:51

ÖÖÖööööööl....
Öl är jättebra för mig! Alltså, jag har förstoppning typ hela tiden, jättesvårt att skita, hemorojder och hela paketet. MEn när jag dricker öl så går det bra. Bara inte denna gång...
Har druckit några stycken, fick för ett tag sen så jääävla ont i magen, värsta kramperna och det kändes inte som mensvärk, försökte gå och skita men fick bara ut lite grann. Fyfan vad jobbigt... Har fortfarande lite halv-ont hela tiden, kanske det är mensvärk, men sådär hemsk mensvärk har jag då aldrig haft och min mensvärk brukar vara ganska hemsk....
Nå, hoppas jag dricker såpass mycket att jag blir bakis imorgon. Då jävlar sprängs ju röven... >.>

Anyhow, sitter och halvglor på Two & a half men och chattar med min klasskompis ;D Försökte plugga lite grann på uppgiften jag fick för imorgon men äh! Jag gör det imorgon! ;D

 

Varför får jag inte bara skita som en normal människa?!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: