Cinderbloom

2011-04-01
17:19:46

Mensig depp-dag.


Sitter hemma hos Neo och glor på tv, orkar nog inte göra någonting alls idag. Har mens och är lite bakis, blä... Hungrig är jag också men jag orkar inte äta, spyr säkert, inte vet jag.
Haha, vilken knäpp bild jag la upp.

Alltid när jag har mens så ligger jag bara och glor på tv, första dagen brukar jag ha en sådan mensverk att det känns som om jag skulle dö, men idag har jag inte haft någonting, konstigt. Fast det är ju skönt att inte ha mensverk!
Jag tror jag fick min första mens när jag var 10, är inte det lite väl ungt?
Mens suger i alla fall...

Får se om jag ska fara hem imorgon eller på Söndag, skulle vara skönt att vara hemma också men det blir så jävla långtråkigt efter en halv dag. Jag måste i och för sig baka till Tisdag, vi ska ha skolkalas! Men jag får se när jag orkar göra det :)

Äh, ska nog lägga mig ner på soffan igen och glo på tv eller sova en stund, hejs!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: