Cinderbloom

2011-04-25
13:57:18

Måla naglar suger

 

Har just målat naglarna, fyfan vad fult deet blev. Det är verkligen något jag hatar och verkligen är dålig på, sen har jag inge tålamod att låta det torka, jag går typ och spelar gitarr utan plektrum direkt efteråt eller något...

 

Klockan är bara tio i två och Neo skulle hämta upp mig klockan fem, så det är väl lite onödigt att börja fixa sig riktigt ännu. Det är typiskt mig att börja fixa mig typ direkt på morgonen när man ändå ska ut på kvällen... Är man taggad så är man, haha :D

 

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig heller, funderade på kjol, något fint linne, en kofta och mormors bruna stövlar, sådär fint men inte för fint. Sen lockar jag håret och sminkar mig och lägger till smycken så det blir ju fint hur som helst. Jag får testa mig fram senare. :)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: