Cinderbloom

2011-04-03
23:02:54

Ideaaaash!
Ni vet sånadär fakta listor som alla bloggare brukar ha på sina bloggar? Sådär favoritfärg, film, intressen osv... Jag tycker att dom är så tråkiga och jobbiga att läsa, har nog aldrig i hela mitt liv läst en hel sån. Men jag blev så jävla sugen på att göra en sån lista... Så jag tänkte ifall jag skulle göra en sån lista, men istället för att skriva mina favoritfärger och vilket jävla stjärntecken jag är så fyller jag listan med lite roligare fakta? Får se om jag lyckas eller inte, och för er som verkligen hatar listan, skit i att läsa den, jag skriver ändå något roligt snart igen! ;)


 

Mitt första minne: Har ett litet svagt minne av min morfar, sittandes med en käpp på en soffa under jultiden. Men   han dog när jag bara var typ två år eller något... Kanske såg jag ett spöke? Det sägs ju att småbarn kan se spöken.

 

Mina barndomsidoler som jag skäms för idag: Westlife, Ateens, sen så tyckte jag väldigt mycket om Amy Diamond ett tag, hon sjunger väl bra men jag sjöng med till alla hennes låtar och tyckte att även jag också var lika bra. Nu tycker jag mest att hennes röst är irriterande.

 

Vad jag gör när ingen ser: Gräver i näsan, tar bort ludd ur naveln, petar i öronen, klär mig som en uteliggare och äter, väldigt mycket.

 

Det pinsammaste jag gjort: Varit helt packad, vält soffor, spytt på dörrar och hånglat med två olika killar på samma fest, hela tiden. Ena minuten med den ena och andra med den andra, en hånglade jag bara med för att få sprit så att jag kunde supa med den andra... Herregud.... Till mitt försvar så var detta länge sen och jag har förändrats! xD

 

En hemlis: Hmm... Jag lät en gång min kompis spotta i min mun. (Detta också väldigt länge sen...)

 

Något jag hatar: När Neo spelar hela dagarna, att ha katthår i ansiktet, att bajsa.

 

Något jag verkligen älskar: Neo, bli kliad på ryggen, kläder, sommaren och att få känna sig fri!

 

Min största önskan: Att jag någongång får en egen familj i ett fint hus och får leva ett riktigt "housewife" liv, och sen såklart att mitt förhållande med Neo håller för evigt! (Yey jag är ju så himla romantisk xP)

 

Min största rädsla: Att bli våldtagen, bli torterad, föda barn, att vara helt ensam.

 

Sen tycker jag att det räcker så, orka skriva värsta 300 raders lista på en massa onödigt skit....?

 


 

Hejdå!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: