Cinderbloom

2011-04-07
10:22:53

Idag....
Idag ska jag kanske fara och sova hos Mia, vi börjar båda två först halv elva så det skulle ju vara skönt, hon bor på gångsavstånd till skolan så då får man sovmorgon. Annars skulle jag behöva åka med bussen till skolan redan vid åtta och sen sitta i skolan och vänta två och en halv timme....

Fick veta mitt betyg på en novell jag skrev på Svenskan, MVG- blev det, helt ok! =)
Skrev också ett mail till min gudmor tidigare, hon har velat att jag skulle göra det. Det gick bra, jag skrev på finska, för hon är finsk. Hoppas hon förstår något av det jag skrev i alla fall, skriver inte finska så värst bra...

Men nu verkar vi börja lektionen, hejdå :)

 

Undra om en sexy-teacher-outfit är något att köra på nästa halloween..?

-Kanske inte....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: