Cinderbloom

2011-04-06
13:54:05

Hos Mia!
Sitter hemma hos Mia och tar det lugnt, vi såg just på en film som hette 2,37, den var hemsk! Men alltså den var bra men så hemska grejer hände i den, usch nu vill man nästan bara gråta!

Snart, här om ett tag, ska vi åka med Neo och hans brorsa och spela biljard. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, dit orkar vi kanske i alla fall inte fara, alltså hem till Neo, för dom sitter typ ändå bara och spelar osv.

Idag hade vi hälsodag i skolan också, jag och Mia var och spelade badminton, vi hade "bollen" i luften under 91 slag, ganska bra va? Vi siktade på 100 men sen blev vi så himla svettiga så vi nöjde oss med 91.

Igår var jag hela dagen med Monica, vi var hemma hos mina föräldrar och gjorde en en snögubbe, bastade, målade naglarna osv. Det var rätt så härligt.
Skönt att ta några dagar ibland och bara hänga med vännerna och göra vadfan man vill.

Har inte heller orkat uppdatera på en dag... Har gjort så mycket annat roligt så jag har inte haft tid! :)

Jag ids inte ladda upp någon bild här på Mias dator, så ni får ett långt härligt:
Hejdååååååååååååååååååååå!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: