Cinderbloom

2011-04-18
15:44:02

Hello beautiful sunny day!

 

Sitter här och chillar med Neo, han tittar på nå sommardäck som han ska köpa till bilen.

Själv sitter jag och lyssnar på denna låt och läser en massa fjortisbloggar, vet inte varför....

 

Idag är det en väldigt solig dag, är helt kär i denna dag! Åh, 18 April, stay with me forever! <3

Haha, har blivit lite knäpp av all sol.

 

Idag har jag också sökt sommarjobb fast jag inte skulle det, men ifall jag får det så är det de två första veckorna av sommarlovet så det är ju ganska chill. Då kan jag ju också använda pengarna som jag får ihop för att hälsa på Neo sen när han åker och jobbar någonstans, yey!

Eller så stannar jag hemma och bara spenderar på roliga saker, vi får se sen... ;)

 

Imorgon ska vi ha en riktigt mysig famijekväll, nu när min syster också är och hälsar på. Det börjar med att några åker och hälsar på mormor, jag ska inte åka med. Sedan ska vi göra någon god middag, spela spel och sitta uppe hela natten och bara mysa.

Skönt.

 

 

Fan alla vi som ska äta middag imorgon är med på den här bilden, pefekt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: