Cinderbloom

2011-04-03
22:32:57

hahaaa!
Men inte ville jag sluta blogga ännu inte!
Jag måste bara komma på något att skriva om! ;D

Jag fortsatte att skriva på min låt som jag håller på och fixar med inför gitarrlektionerna. Har fastnat lite med den, förhoppningsvis kan min gitarrlärare hjälpa mig att komma igång med den igen.
Så imorgon kommer att bli en fullspäckad dag, härligt!
Kommer vara taggad på att skriva låt, så det blir i alla fall en-två timmar med gitarren, sen måste jag baka, tvätta kläder, kanske städa rummet (WOW!) och sen, såklart, måste jag ju för i helvete spela The Sims 2! Har ju skrivit om the sims nu i säkert tio inlägg... xD

Vad skönt det var att duscha tidigare föresten, nu känner man sig så fräsch! Har ju gått runt med mens och smutsigt hår hela helgen typ, blä! Men är man bakis så får man! Faktiskt!

Huh, jag har t.o.m kommit in i det trött-stadiet där man gnuggar sig i ögonen. Tur är ju att klockan är halv 11, fast Neo sa att han säkert slutar någongång efter 11. Han sa också att han har lite öl kvar och hoppades nog på att jag skulle sluta dricka. Men inte behöver han ju dricka så mycket ifall han har en timme kvar av spelet, sen ska jag ju tvinga honom att sova med mig? Sen måste han ju skjutsa mig till skolan imorgon... Annars blir det ajja-bajja för mig. Jag orkar fan aldrig gå till skolan härifrån, tar bara en halvtimme max men... ush så morgontrött och seg och lat och idiotisk som jag är på morgonen så skulle det där med att gå aldrig gå!


 

Sen är det ju så himla svårt att ens stiga upp från de varma täckena och härliga Neo som håller om mig..!! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: