Cinderbloom

2011-04-03
22:06:33

Gäspeligäsp!
Har fortfarande inte kunnat skita, har lite konstig feeling. Ont i huvudet, ont i magen, ont i röven.... plus att man känner sig lite full, eller sådär lullig så vi brukar säga här. Säger man så i hela Sverige?

Nu börjar det nå skit kriminal serie på TV6, fan va b.... Börjar känna mig lite trött faktiskt. Om en timme borde Neo vara klar med spelet, de spelar alltid från 7 till 11, ganska länge ändå. Jag skulle aldrig orka sitta fyra timmar och spela samma skit.
Men imorgon ska jag sitta och spela Sims 2 hela dagen! Jag har ju alla The Sims 2 spelen, herregud, måste testa! :D
Sen ska jag också baka chokladmuffins till skolkalaset på tisdag, eller ja, egentligen är det kladdmuffins men det är typ samma sak. Mums! Tror nog jag ska baka sådär supermånga plåtar, så får jag kvar till migsjälv också! Moahahaha...

Åt just pizza här för ett litet tag sen också, mums vad gott det var! Det var kyckling, ananas och nån himla god sås på. Skulle kunna äta hur mycket som helst mer men jag känner mig inte sådär hungrig nåmer, känner mig helt som före jag åt... Skumt.... Fast då är jag ändå lite smått hungrig.

Började tänka idag när jag var på konfirmations läsningen om fasta osv. Tänkte ifall man själv skulle testa på att fasta lite? Alltså inte vara helt utan utan bara äta typ hälften så mycket som man gör, tro mig, det blir en normal persons mat under en dag om jag delar det jag äter på hälften.... Jag äter så himla mycket. Konstigt att jag ändå inte väger sådär typ över 100 kg.

 

Jag skulle vela gå och sova nu, tror jag hörde Neo och hans bror säga att dom har spel hela natten.....

Man blir ju typ självmordsbenägen...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: